Saturday, June 9, 2007

haha.ada jugaa org macam ni

hm.mula mula.suka saya.
tp dlm hp punya gamba mesra sama gadis lain.. :p
lepas tu suka saya lagi
tp tk suka apa sy buat
sy buta.cuba sj ikut.konon2 .mana tau
kita blh brubah tuk org yang suka kita
tp sy tk boleh brubah
baru prasan.sy biasa biasa saja sama dia :o
silap saya.cuba menerima.
benda yg saya pn tak pasti
akhirnya.sndiri sakit..
tp.sy da let go.

tp sangat weird
ckp masih suka saya
tp.rasanya.ramai betul gadis di sekelilingnya
hot betul awk
jgn risau.sy doakan awk bahagia
sy tanak menjadi salah satu dari gadis yang awk suka
cukup la kawan. :) sila senyum dgn keputusan saya.
awk sendiri masih mencari org terbaik utk awk
terus la mencari.sy bukan utk awk
terus la senyum ketika mencari.cuma.jgn lukakan hati mereka :D

jgn beri harapan pada terlalu ramai org
nanti akhirnya.awk tak dpt apa2 .dan semua akan ckp
awk main kan mereka.
tp sy bukan salah satu dari mereka.
sbb hati saya.spt ada satu nama sj dr dulu
biarla sy je yg tahu.

tp yg pasti.bukan awk..hmm

6 comments:

Anonymous said...

puspa, u masih muda.. masih ade ruang untuk bernafas.. masih ade ruang untuk melengkapkan chronical hidup puspa dengan plot2 yang begitu kemas dan tersusuan supaya ianya indah untuk di ceritakan kembali kepada orang yang tersayang..

peace.

-deadly admirer

puspaChupa said...

:)

Anonymous said...

saye pun suke org dari jauh..=(..sakit kan puspa..tapi kte ske je die..walaupon ramai yang hadir..=(

puspaChupa said...

waa. sapekah ini.huhu.

Anonymous said...

eleyh, padahal budak gemok ni pun slalu dengan lelaki-lelaki hot!..betul tak kawan-kawan..puspa pun bukan main mesre lagi dengan ramai lelaki..what goes around comes around..

puspaChupa said...

to sapa2 : wah.sapa ni?awk knal sy ke?.rapat ke?yela .tk semua org suka sy kan.
Amin.(tu je la blh ckp kan) huhu