Thursday, June 21, 2007

lagu kegemaran ..

PENGUASA LELAKI

bila kau tamau turut apa kataku

aku akan menunggu smpai kau mahu
tp bila kau tetap keras kepala
apa boleh buat
akhiri saja
**aku mahu cari pengganti mu
yg dgr kataku
juga inginku
ku tk peduli
msti kau anggap aku penguasa lelaki
*aku muak dgn semua janji
janji palsu mu
ingin berubah
tp buktinya
kau tetap saja.
tk menuruti mahuku......
ingt akan janji mu
pada diriku
tuk slalu wujudkan keinginanku
tp kenyataannya engkau berdusta
apa boleh buat
akhiri sajaaa..
ohhh jgn pernah
kau mencoba memujuk aku
utk kembali
kepadaa muuu...
lagu adala sgt syok.a bit ada pasal sy bagi kt sapa2 je la yg rasa mcm ni .=
lagu ni mcm kental je actly.kental la ni.hahaha
kepada peminat2 lagu ni.kalau nak.boleh ja.mintak ja.nnti sy kasi yeh.
neways. lagu ni.mmg sgt syok.
dn juge rare.tkde agi kt malaysia rasanya.wu wu wu
pastu lirik dia syok.kalau ada kena mengena .lagi syok
wiuwiu
((=.dem lah.sy suka lagu ni .hihi.lama la lagu ni bkumandang kt page saye.sila la buat2 tk boring yeh kalau ke page myspace saye.hahaha :P.

No comments: